اشتهارد | دیدار رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی اشتهارد با رئیس بهزیستی

روز دوشنبه هفتم خردادماه مهندس گوهری رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با افشاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این دیدار مهندس گوهری ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی،از تلاش‌های بهزیستی شهرستان در راستای تحقق ثبت آمار اشتغال در سال گذشته که به میزان ۱۲۲ درصد اعلام شده بود، تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت:امید است در سالجاری نیز بتوانیم در جهت تحقق تعهد ابلاغ شده به درستی انجام وظیفه نمائیم.

در ادامه بهروز افشاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد ضمن تسلیت شهادت دکتر رئیسی و شهداء خدمت از حمایت‌های دولت خدمتگزار و مسئولین شهرستان در راستای حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی،بخصوص در زمینه تأمین شغل و ایجاد زمینه خودکفایی افراد دارای معلولیت و خانواده های تحت پوشش بهزیستی تقدیر کرد.

وی افزود:وجود شهرک صنعتی در شهرستان اشتهارد فرصت بسیار ارزشمندی در جهت ایجاد اشتغال و حمایت از خانواده های افراد دارای معلولیت و اقشار آسیب پذیر است که این مهم با حمایت مسئولین مرتبط و مدیران شرکت ها قابل تحقق است و در سالی که به شعار جهش تولید با مشارکت مردم مزیّن شده بهترین فرصت در راستای حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی به ویژه ایجاد شغل می باشد.

کد خبر 108798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد