اعزام زائرین دارای معلولیت جسمی حرکتی بهزیستی استان البرز به مشهد مقدس

امروز دوشنبه هفتم خردادماه تیمی از بانوان (زائر اولی) دارای معلولیت جسمی حرکتی بمنظور شرکت در نخستین اردوی زیارتی،فرهنگی و ورزشی با حضور"وجیهه محمدی فلاح"مدیر کل بهزیستی استان البرز،«مهرداد کیانی» شهردار کلانشهر کرج و «فرهاد پادری ثانی» مدیر بهزیستی شهرستان کرج به شهر مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"وجیهه محمدی فلاح"مدیرکل بهزیستی استان البرزدر حاشیه این مراسم بیان کرد:این طرح بستری مناسب برای اعزام این گروه از مشتاقان اهل بیت است که بنا بر دلایلی تا کنون امکان زیارت به حرم اهل بیت(ع) را نداشته اند.

وی ضمن بدرقه این عزیزان و دعای خیر برای آنها افزود:زیارت امام مهربانی ها نه صرفاً یک برنامه فرهنگی،بلکه برنامه ای معنوی است،ازاین رو ما تلاش میکنیم بسترهای لازم را فراهم نموده تا عزیزان جامعه هدف بهزیستی بطور شایسته ای ازاین فرصت بهره مند شوند.

گفتنیست امروز بارگاه ملکوتی پذیرای دعوت شدگانی است که با کمترین توان جسمی به کمک عصا، ویلچر ،واکر یا حتی در آغوش مادران به شوق لمس ضریح امام رئوف دل به جاده های سخت سپرده تا لحظه ای درکنار ضریح شریف آرام بگیرند،آرزومندانی که باچشمانی از شوق لبریز،گنبد طلا را به تماشا نشسته،دستها را گره در پنجره فولاد کنند و یا قاضی الحاجات بخوانند.

کد خبر 108797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد