نشست هم اندیشی شورای فرهنگی در بهزیستی گیلان برگزار شد

صبح روز یکم خردادماه، به منظور هماهنگی برنامه های سوگواری و پاسداشت شهدای خدمت ، رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین15خرداد؛ نشست هم اندیشی شورای فرهنگی با حضور " آریا طوفانی " مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر اعضای شورای فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان در ابتدای این نشست شهادت جانگداز آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی و یاران همراهشان را تسلیت گفت و افزود: آیت الله رئیسی همواره خدمت به عموم مردم به ویژه محرومان و نیازمندان را سرلوحه کار خود قرار می دادند که این خصیصه می تواند الگویی مناسب برای تمامی خدمتگزاران باشد.

وی همچنین بر لزوم توجه ویژه در خصوص انجام برنامه های سوگواری شهادت شهدای خدمت در اداره کل بهزیستی و شهرستانها تاکید کرد و موارد راهبردی در راستای برگزاری منظم برنامه های بزرگداشت شهدا را یادآور شد.

همچنین در این نشست  با توجه به شهادت رئیس جمهور مردمی و یاران همراهشان و در پیش بودن ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین15 خرداد، پیرامون مباحثی همچون حضور در مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری شهدای خدمت، انجام تبلیغات محیطی ، نصب پرچم، بنر و پوسترهای تسلیت و سایر برنامه های پاسداشت شهدا، گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت و بر اجرای برنامه های موثر در جهت اجرای منظم برنامه ها تاکید شد.

در پایان جلسه نیز ضمن بررسی دستور العمل ها و برنامه های ابلاغی پیرو ماموریت های حوزه فرهنگی پس از تبادل نظر اعضای شورا ، مقرر گردید مصوبات جلسه با نظارت و دستور مدیرکل بهزیستی گیلان به کلیه حوزه های ستادی و شهرستانها ابلاغ شود.

کد خبر 108480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد