مراسم سوگواری شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروزیکم خردادماه ، مراسم یادبود شهادت آیت الله رئیسی،رئیس جمهور مردمی و هیئت همراه با حضور مدیر کل،معاونین ، مسئولان و کارکنان بهزیستی خوزستان در محل نمازخانه این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا ، حجت الاسلام عباس ساکی  ،مسئول شورای فرهنگی بهزیستی استان در رثای  شهادت  رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه  سخنرانی و مرثیه سرایی کردند.

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان  نیز در این مراسم ضمن عرض تسلیت ،این حادثه را بسیار تلخ و غمبار  و ضایعه ای بزرگ  و سخت دانست و گفت:دکتر سید ابراهیم رئیسی   رئیس جمهوری مردمی و محبوب   که  شبانه روز در  تلاش و کوشش و سفر به استانهای مختلف  جهت حل مشکلات مردم  بود  و در راه مجاهدت و خدمت  به مردم نیز به درجه رفیع شهادت رسید.

مهران کریمیان  افزود: رئیس جمهور فقید ،سید محرومان و معلولان بود  و همواره  پیگیر مشکلات محرومان  و  بیشترین سفر را به استان خوزستان داشتند و بیش از۸ بار به استان خوزستان سفر کردند و در ابتدای ریاست جمهوری نیز  به خوزستان سفری داشتند  و پیگیر اجرای پروژه ها و مشکلات مردم استان شدند.

وی گفت: در دولت سیزدهم کارهای بزرگی در استان خوزستان رقم خورد و بسیاری از این کارها به عموم مردم اطلاع رسانی نشد و آیت الله رئیسی همچون شهید بهشتی مظلوم بود.

کریمیان  تصریح کرد: در حوزه بهزیستی خوزستان  در دولت سیزدهم کارهای بزرگی شد و   برقراری مستمری  ۳۶ هزار معلول پشت نوبت  که سالها در انتظار دریافت مستمری بودند و افزایش مستمری مددجویان از ۳۰۰ هزار تومان به یک میلیون  تومان و  در حوزه مسکن امسال بیش از ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات به جامعه هدف تحت پوشش پرداخت شده است  و... نشان از  نگاه دولت آقای رئیسی به بهزیستی بود.

مدیر کل بهزیستی در پایان خاطر نشان کرد:شروع و پایان کار سید محرومان در سالروز ولادت امام رضا(ع) بود و انشاءلا  همه ما بتوانیم راه رئیس جمهور  مردمی را  ادامه بدهیم و خدمت به مردم و محرومان  و حل مشکلات آنها را سرلوحه کارمان قرار دهیم و خدمتگزاران خوبی برای ملت شریف ایران باشیم.

کد خبر 108473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد