برگزاری مراسم پرچم‌گردانی خادمین حرم مطهر رضوی با حضور در اداره کل بهزیستی استان یزد

در آستانه دهه کرامت، خادمین حرم مطهر رضوی با حضور در اداره کل بهزیستی استان یزد، مراسم پرچم‌گردانی را با شکوه خاصی برگزار کردند.

این مراسم که با شور و حال خاصی همراه بود، شاهد اجرای مولودی‌خوانی توسط هیات "دنیای خاص" بود. سخنرانی‌های الهام‌بخش و مداحی‌های دلنشین خادمین حرم، فضای معنوی و احساسی خاصی به مراسم بخشید و حاضرین را به یاد مقام والای امام رضا (ع) و ارزش‌های اسلامی غرق در شادی و معنویت کرد. 
دهه کرامت، که از اول تا یازدهم ماه ذی‌القعده جشن گرفته می‌شود، به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت برادرش امام رضا (ع) به پایان می‌رسد. این دهه، فرصتی است برای تجدید میثاق با ارزش‌های اسلامی و یادآوری کرامت و بزرگواری این دو شخصیت محترم اسلامی. 
مراسم پرچم‌گردانی، که در این دهه برگزار می‌شود، نمادی از احترام و تکریم به این دو معصوم است. خادمین حرم با این عمل، نه تنها پرچم را به گردش درمی‌آورند، بلکه دل‌های مردم را نیز سمت عشق و علاقه به  امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) می‌گردانند.
 این مراسم، که با مشارکت مردم و در مکان‌های مختلف از جمله مراکز بهزیستی برگزار می‌شود، فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و بزرگ‌منشی در جامعه است.

کد خبر 107876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد