برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت در شهرستان چالدران

جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) و کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در شهرستان چالدران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران ، 

این جلسه که به ریاست حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان به منظور استفاده از ظرفیت دستگاه ‏های عضو و تشکل های مردمی در توسعه و گسترش نشاط و شادابی مومنانه در راستای معرفت افزایی و خدمت رسانی بهتر به مردم گرانقدر در دهه‏ کرامت تشکیل شد.
 محمدزاده امام جمعه شهرستان با تقدیر و تشکر از حضور اعضا در جلسه  بر استفاده حداکثری از همه ظرفیت‏ های دستگاه‏ های عضو با تقسیم وظایف و انجام برنامه‏ های مشترک با هدف هم ‏افزایی و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت ‏ها تاکید کرد که مهمترین این برنامه ها برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت و تجلیل از دختران است که امیدواریم به نحو احسن  و با کمک شما دوستان اجرایی گردد ..
سلماسی رئیس بهزیستی چالدران هدف از برگزاری این جلسه را هم اندیشی جهت چگونگی افزایش تعامل و همگرایی دستگاه ها جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های دهه کرامت عنوان کرد.
وی ضمن بیان آنکه دهه کرامت فرصتی است که حوزه دختران به عنوان جامعه هدف بیشتر مورد توجه قرار گیرند اظهار داشت: ما باید در برنامه ریزی های خود جهت برگزاری برنامه های دهه کرامت به مسائلی از قبیل ارتقا و بهبود جایگاه دختران، توانمند سازی دختران و اینکه چگونه می توان از آنها به عنوان یک سرمایه اجتماعی در جامعه استفاده کنیم و نسلی را برای آینده پرورش دهیم که جایگاه مناسبی داشته باشند، توجه نمائیم.

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت در شهرستان چالدران

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت در شهرستان چالدران

کد خبر 107598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد