بازدید رئیس بهزیستی شاهین دژ از مراکز تحت نظارت

در ادامه روند بازدید های میدانی ریاست بهزیستی شاهین دژ از مراکز توانبخشی و حرفه آموزی بالای ۱۴ سال دختران و پسران و مرکز مثبت زندگی شهرستان بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

داداشیان رئیس بهزیستی شهرستان بهمراه کارشناسان توانبخشی و مراکز غیر دولتی از مرکز حرفه آموزی دختر بالای ۱۴ سال شوق زیستن و مرکز حرفه آموزی پسران بالای ۱۴ سال الدوز بازدید کرد .
داداشیان ضمن تقدیر از زحمات کلیه عوامل و کارکنان مراکز حرفه آموزی گفت : در مراکز حرفه آموزی، افراد دارای معلولیت بر اساس توانمندی و نوع معلولیت به گروههای مختلف در سطح پیش حرفه، حرفه و با توجه به علایق و توانمندی علاوه بر آموزش حرفه های مختلف، خدماتی شامل: روانشناسی و مشاوره و آموزش مهارتهای خودیاری ، مهارتهای اجتماعی و مهارتهای هنری و صنایع دستی انجام می گیرد و افراد بعد از آموزش پیش حرفه ، به کارگاه ورود پیدا خواهند کرد.
وی در ادامه اظهار داشت : در تلاش هستیم از ظرفیت‌های جامعه برای کمک و فراهم کردن زمینه‌های توانمندسازی افراد دارای معلولیت استفاده کنیم زیرا رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های توانخواهان همواره در دستور کار بهزیستی قرار دارد.
داداشیان خاطر نشان کرد ؛ این بازدید ها به منظور بهبود و ارتقای شاخص های عملکردی این مراکز و خدمات ارائه شده به صورت سر زده انجام می شود و روند ارائه خدمات مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد .
شایان ذکر است، در این بازدید از بخش های مختلف این مراکز ، دستاوردها و توانمندی توانخواهان در کارگاه شمع سازی ، کار با چوب ، عروسک سازی ، گل سازی ، نقاشی ، مجسمه سازی و صنایع دستی و ... بازدید کردند و در آخر مناسب سازی مرکز نیز مورد بررسی کارشناسانه قرار گرفته شد.

بازدید رئیس بهزیستی شاهین دژ از مراکز تحت نظارت

بازدید رئیس بهزیستی شاهین دژ از مراکز تحت نظارت

کد خبر 107595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد