استفاده بهزیستی چالدران از ظرفیت بسیج عشایری سپاه در شهرستان

در راستای توسعه و گسترش زمینه های همکاری مشترک، هم افزایی و تشریک مساعی ، رئیس بهزیستی چالدران با مسئول بسیج عشایری سپاه شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران ؛

در آستانه هفته کرامت با هدف افزایش همکاری های مشترک و رویکرد تعامل و هم افزایی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی خانواده های تحت پوشش و مددجویان بهزیستی ، مریم سلماسی رئیس بهزیستی چالدران با حسن پوراسماعیل مسئول بسیج عشایری در محل اداره بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.
سلماسی در این دیدار ضمن معرفی خدمات و تشریح فعالیت های تخصصی بهزیستی در حوزه های مختلف ، از همراهی مستمر بسیج عشایری در خدمت رسانی به مراکز تحت نظارت و مددجویان تحت پوشش قدردانی نمود.
سلماسی اظهار داشت: یکی از رسالتها و ماموریت های حائز اهمیت بهزیستی تامین مسکن و جهیزیه برای مددجویان نیازمند ،ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف می باشد که در این زمینه گروههای جهادی بسیج سازندگی و عشایری ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای خدمت رسانی به اقشار محروم و آسیب پذیر تحت پوشش بهزیستی هستند و این مهم نیازمند تعامل دو سویه و جلوگیری از موازی کاری در حوزه های مختلف است تا بتوان از بستر ایجاد شده نهایت بهره را برد.
سلماسی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت : دایره خدمات حمایتی و تخصصی بهزیستی به مردم و مددجویان تحت پوشش بسیار متنوع و گسترده است که قابل قیاس با هیچ نهادی نیست و در این مسیر بهزیستی نیازمند همراهی و همکاری مجموعه هایی همچون بسیج عشایری و سازندگی و گروههای جهادی است.
پور اسماعیل مسئول بسیج عشایری سپاه چالدران نیز ضمن قدردانی از نگاه مسئولانه و دلسوزانه رئیس بهزیستی شهرستان در راستای خدمت رسانی به افراد نیازمند خدمت و محرومین و ابراز خرسندی و افتخار از همراهی با مددجویان بهزیستی بیان داشت: مددجویان تحت حمایت بهزیستی افرادی با شرایط خاص هستند و شرایط افراد دارای معلولیت و افرادی که نیازمند دریافت خدمات توانبخشی هستند سبب گردیده تا یکی از قشرهای مورد دغدغه بسیج سازندگی و عشایری وگروه های جهادی افراد دارای معلولیت باشد و بسیج عشایری یکی از رویکرد های مهم خدمت رسانی را حمایت از این خانواده ها می دانند.

گفتنی است : استفاده از ظرفیت گروههای جهادی ،بسیج عشایری و سازندگی سپاه شهرستان جهت خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی در مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار ، کمک به ساخت مسکن مددجویان با استفاده از تسهیلات بلاعوض سازمان بهزیستی و مسکن و شهرسازی، همراهی در تامین جهیزیه و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی ، توزیع بسته های معیشتی بین مددجویان نیازمند و مراکز تحت نظارت و تامین اقلام ضروری مددجویان بهزیستی از مهمترین محورهای مورد بحث در این نشست بود.

کد خبر 107594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد